quarta-feira, 12 de junho de 2013

DENUNCIAS DO DIA - PERFIS FAKES

http://www.mydailyflog.com/debbie22





debbie22's Last photo    

debbie22 said on ....


Hello friend how are you and your family? hope all is well with you,my name is Deborah, i will like to establish a good relationship with you. please reply back so i can send you my pictures and tell you more about me and no if you can help. (deborahadamu19@yahoo.com) (deborahadamu19 AT yahoo.com) Hope to hear from you. Deborah
_______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

http://www.zorpia.com/randyray0508


randy
47 hello dear
am fine hope you are great there?
my Skype username is eric.gabriel70 do hope to hear from you soon dear.Cheer

Recepients:

 randy
47 hello dear
how are you doing?
i now have Google talk account now is randyray194@gmail.com do hope to read from you soon
dear

randy
47 hello dear
this is my cell just try and reach me whenever you are online here +447042065494.do hope to hear from you dear


_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
http://www.zorpia.com/benjime0915



Olá Angel,

Eu sou um aqui à procura de uma mulher honesta e séria entendimento para iniciar um relacionamento duradouro com ela. Nunca se preocupe com a distância, cor, língua ou diferença de idade como um bom relacionamento sério e só exige confiança e compreensão. Este é o meu e-mail id: ben_jime3002@yahoo.com você pode me dar o seu ID e-mail para que eu vou escrever e dizer-lhe tudo sobre mim.
_____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
http://mini.zorpia.com/mini#!gracenamogo4


 hr ago(gracenamogo@ yahoo.com)
 grace

25, Senegal

 Hello with love, how is everything with you, I picked interest on you after going through your short profile at this site,I really want to have a good friendship with you, beside i have something very vital to disclose to you, but I found it difficult to express myself here, since it's a public site i will be very happy, If you can get back to me through my e-mail address (gracenamogo@ yahoo.com) so we can get to know each other better and i well give you more of my pictures and also tell you more about me.please try to send me your email here (gracenamogo@ yahoo. com) because i am not often here on zorpia,
Yours true friend,
miss grace.

__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________

http://www.zorpia.com/AlexFleitcher


Alex Fleitcher - alexfleitcher@hotmail.co.uk

Olá meus queridos,

Como você está fazendo hoje? Eu espero que você esteja em boa saúde ao longo there.It Foi muito bom ouvir de você depois que eu deixar uma nota em seu profile.I realmente não sei como começar, mas vou começar de algum lugar. Às vezes na vida você começa a sentir se você pode lidar com um relacionamento de acordo com o seu significado para, porque um monte de pessoas abusaram dele. Na verdade, a amizade é como um jogo, em que ganhar alguma perda, mas aqui o caso é se o seu destino você está dirigindo em direção à pessoa que você está destinado a ser with.I quero dizer-lhe sobre o meu destino quando os sentimentos são tão poderosos e além da minha controlar para alguém que pode me fazer feliz além dos meus sonhos.

Vou começar por introduzir a minha auto para você. Eu sou Alex Fleitcher, eu viver e trabalhar em Manchester England.I sou um fornecedor e também em construção, a minha área de
especialização é a construção de petróleo e gás pipelines.I dono do meu firm.We privado são em serviços ambientais corrosão controle, engenharia de dutos e, estou até único. eu vim para o resumo de encontrar uma combinação perfeita para a minha auto, a fim de construir uma família onde o amor ea compreensão será o foundation.I sou calma e muito fácil. Eu sou um homem com tanta compreensão e eu amo que também aprecia a compreensão, honestidade, amor, cuidado, a verdade ea sério ocupado Eu queria que você me entender, de modo a construir o que eu tenho em mente em um reality.have você esteve no United reino? Finalmente, eu estar à espera de ouvir de você o mais breve possível ... OK, Tenha um bom dia antes de você lá.

Minha relação com a sua família


Alex
________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
http://www.zorpia.com/Jamesranzy3


ames Ranzy [james_ranzy010@yahoo.com]
Hello Dear,

How are you doing today? Hope you are having a great Day... Thanks for showing your interest and dropped me your emails address  for further communications and I really appreciate so much .it's my first time of dating online after a friend introduced me into this site . Sorry if you were waiting for my message too long I was really busy....
I'm so glad to know your were interested in me and wanted to know me better, from that alone I can sense that you are serious and sincere so I believe we both are the same .Honestly I'm not here looking for a pretty or sexy woman, I will just deleted my profile if I truly become convince that you’re serious too as I don't want any woman to contact me since I will be serious with you if you’re serious with me as well..
I’m seeking for a woman who has good qualities in life, honest, understanding and mature. Inner beauty is more important to me, I look forward to know you better I’m serious with you and not here for any fun or play. I pray that God will guide us in this meeting.  Find attached my photos, hope you like them. Send me yours as well and let’s move on from there. Take care and enjoy your day, have a blissful week I Care


Mr  James Ranzy
__________________


Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTÁRIOS MODERADOS. Após a postagem, aguarde a aprovação. Não será garantia de ser aceito.