quinta-feira, 25 de julho de 2013

DENUNCIAS PERFIS SCAMMERS- DIA- 26/07/2013

http://www.zorpia.com/alexbonni



From
Message
alexbonni
alex    41
Hi how are you, i got interested in your profile and i will be happy to know more about you ... hope you write me back soon

Faustinahati@yahoo

Forward | 2 hrs ago
alexbonni
alex    41
thank you can you send me mail alexbonni55@gmail.com
_______________________________________________________________________________
http://www.zorpia.com/SmithBoy0510




Smith from Zorpia
Entrada
x
Muldoon Smith - smithmuldoon@gmail.com

11:18 (3 minutos atrás)

para mim

Traduzir mensagem
Desativar para: inglês
How are you doing pretty , just wanna know if i get the correct email. pls get back to me as soon as you get my message.thanks










i am smith from united states , 43 yrs old ...i am a military man, single searching and no kids ,i will like you to drop your email so we can know each other better and exchange pics .thanks
_________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
A mesma golpista que é anunciada no site como anastasyabest@yahoo.com . Pra mim é anunciada como daryayra@gmail.com







Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTÁRIOS MODERADOS. Após a postagem, aguarde a aprovação. Não será garantia de ser aceito.