quinta-feira, 10 de outubro de 2013

MENSAGENS DE EMAILS SCAMMERS - DIA -10/10/2013


 Se você receber uma mensagem de um destes emails abaixo , tenha certeza que você está diante de um golpista e criminoso virtual
Envie-nos o email recebido para:  golpesvirtuais@gmail.com , e adicionaremos a nossa database antiscam Depois disto delete esta mensagem recebida
e, se possível, bloqueie o endereço de email deste golpista




UNGET NOT THIS
Entrada
    x
we467_87@libero.it <we467_87@libero.it>
   
12:13 (6 horas atrás)
       
para
IMPORTANT FILE.docx    IMPORTANT FILE.docx
46K   Visualizar   Baixa
____________________________________________
U.K. Office
Entrada
    x
web.5577@libero.it <web.5577@libero.it>
   
06:52 (12 horas atrás)
       
para
B.atch No 515944052.docx    B.atch No 515944052.docx
28K   Visualizar   Baixar  
___________________________________________
Que dieu vous benisse !??
Spam
    x
Mme boudreau charlotte <agri21@hexabyte.tn>
   
20:15 (10 minutos atrás)
       
para boudreau.charl.
Tenha cuidado com esta mensagem. Muitas pessoas marcaram mensagens semelhantes como golpes de phishing. Ela deve ter conteúdo perigoso.  Saiba mais
  
Traduzir mensagem
Desativar para: francês
Bonjour
Rien n'est jamais toute à faire jouer. Il n'y a jamais une seule route, un seul destin. Il faut savoir qu'on peut, qu'on doit choisir, mais il faut  vouloir choisir, croire que c'est possible. Le destin, c'est avec ses propres mains qu'on le construit, qu'il est toujours une route ouverte. Que tant qu'il  y a un souffle de vie, il a espoir de choisir et de changer. Je suis là pour prouver que parfois on a l'impression de lutter pour un idéal qui ne serait pas atteint de notre vivant. Peut-être ne serait-il jamais atteindre. Mais on sait qu'on s'y consacrera et cela permet de trouver un sens à notre vie.Veuve BOUDREAU CHARLOTTE, J'ai le cœur serre vu que je suis touchée par une maladie.Étant veuve sans enfant, je voudrais vous léguer une somme de (375.000,00 €). J'ai peur que le reste de ma fortune soient un gâchis après mon décès. Bien sûre que je ne vous connais pas, mais après une longue réflexion et  à travers mes prières, j'ai pris cette décision de vous contacter. Cette fortune mieux servir ailleurs et faire profiter d'autres personnes qui en sont  le plus dans le besoin plutôt que dans les soins qui ne font qu'en réalité ruiner ma vie. Je vous prie donc d'accepter cette offre que je veux mettre gracieusement à votre disposition Alors, si vous êtes d'accord j'attends donc votre réponse à mon message sur mon mail privé : boudreau.charlotte@hotmail.fr
Veuillez  prier pour moi car je suis dans une situation critique.
Veuve BOUDREAU CHARLOTTE_____________________________________________________________________________________

PICK UP YOUR $5000.00USD DAILY!!
Spam
    x
WESTERN UNION MONEY TRANSFER <fruth@upcmail.ro>
   
20:46 (11 minutos atrás)
       
para
Tenha cuidado com esta mensagem. Mensagens parecidas foram usadas para obter informações pessoais de alguns usuários. Se não conhecer o remetente, não clique em links nem responda com suas informações pessoais.  Saiba mais
  
Traduzir mensagem
Desativar para: inglês
Good Day Beneficiary:

I write to inform you that we have been given the mandate to transfer your full
compensation payment of $1,800,000.00 USD via western union by this government.

We tried to give you the Western Union Instructions through phone, but we could
not locate your numbers in our database to reach you last week even this
morning.

So, I decided to email you the MTCN and Sender Names so that you can pick up the
USD5,000.00 to enable us send another USD5,000.00 by tomorrow as you knows we
will be sending you only USD5,000.00 per day.

Please pick up this information and run to any western union in your country to
pick up the USD5,000.00 and send us email back to send you another payment
tomorrow.

Manager Mrs.Anita Daniel,
Email:wtransfermoney90@qdwxs.com
email us once you picked up this USD5,000.00 today.

Here is the western union information to pick up the USD5,000.00,

Visit  https://wumt.westernunion.com/asp/orderstatus.asp?country=global

global to verify your pick up.

Sender Name: Jason   Callahan
MTCN: 074-137-0142
Question= What Color
Answer= White
Amount Sent: $5000.00
City:Abuja
Country:Nigeria
Tel:+234-802-138-120

I am waiting for your email once you pick up USD5,000.00,

Thanks!
Mrs.Anita Daniel
Western Union Online Coordinator
_________________________________________________
LOAN OFFER!!
Spam
    x
E-LOAN AGENCY <i.vacarel@upcmail.ro>
   


Dear Sir/Madam
We Offer Private, Commercial and Personal Loans with very Minimal annual Interest Rates as Low as 3% within 1 year to 50 years repayment duration period to any part of the world. We give out loans within the range of $5,000 to $100,000,000 USD. Interested Persons should contact us via Email: {eloan2009@fengv.com}

BORROWERS INFORMATION
Names:
Country:
Address:
Age:
Fax Number:
Personal Number:
Occupation:
Sex:
Monthly Income:
Amount Needed:
Loan duration:
Brief description of individual:

Yours Sincerely
Mr.Howard Green
_________________________________________
WESTERN UNION MONEY TRANSFER <fruth@upcmail.ro>
   
16:58 (12 horas atrás)
       
para
Tenha cuidado com esta mensagem. Mensagens parecidas foram usadas para obter informações pessoais de alguns usuários. Se não conhecer o remetente, não clique em links nem responda com suas informações pessoais.  Saiba mais
  
Traduzir mensagem
Desativar para: inglês
Good Day Beneficiary:

I write to inform you that we have been given the mandate to transfer your full
compensation payment of $1,800,000.00 USD via western union by this government.

We tried to give you the Western Union Instructions through phone, but we could
not locate your numbers in our database to reach you last week even this
morning.

So, I decided to email you the MTCN and Sender Names so that you can pick up the
USD5,000.00 to enable us send another USD5,000.00 by tomorrow as you knows we
will be sending you only USD5,000.00 per day.

Please pick up this information and run to any western union in your country to
pick up the USD5,000.00 and send us email back to send you another payment
tomorrow.

Manager Mrs.Anita Daniel,
Email:wtransfermoney91@qdwxs.com
______________________________________________
Return-Path: <mr.micheal101@yahoo.com>

FROM Mr OSMAN SALAH
Spam
    x
osmansalah38@gmail.com por  yahoo.com
   
2 de out (8 dias atrás)
       
para
Tenha cuidado com esta mensagem. Muitas pessoas marcaram mensagens semelhantes como golpes de phishing. Ela deve ter conteúdo perigoso.  Saiba mais
  
Traduzir mensagem
Desativar para: inglês
FROM Mr OSMAN SALAH

Dear Friend;

This message might meet you in utmost surprise. However, its just my urgent need for foreign partner that made me to contact you for this transaction. I hope i can trust you in what am about to disclose to you. am a banker by profession and currently holding the post of Senior Manager Corporate Communications and Accounting unit of the bank. I have the opportunity of transferring the left over funds ($10.5million USD) belong to the Late Libyan President Muammar Gaddafi who was confirmed killed recently why I have to do this,

I don&#39;t want the Burkina Faso government to take over the fund Due to the economic problem going in the country below However, I am inviting you for a business deal where this money can be shared between us in the ratio of 60/40%.


All I need is for you to set up an online account in your name with African Development Bank(A.D.B) and I will have the money deposited into this account of yours to enable you complete the transfer online to your designated bank account in your home country; Online banking is the safest way of doing business of such value no matter where you are located. It is as simple as it looks and as soon as the fund is transferred to your account, I will put away all documents to cover any trace of the fund. I know you will be very much interested, kindly provide me with the details below.

First Name............
Surname................
Address...............
City........................
State/Province.......
Country..................
Telephone No........
Occupation ......
Date of Birth
(date/m/yr) ......
Copy of International Passport Or ID card.....

Further details will be provided when next I hear from you; remember this transaction is risk free as I would never jeopardize my future and that of my family by getting involved into what is illegal.

Have a great day Yours sincerely,
MR. OSMAN SALAH
______________________________________________
BONJOUR
Spam
    x
ADEX m.ludivinesangnier@yahoo.com por  mcseco.com
   
12:32 (17 horas atrás)
       
para mim
Por que esta mensagem está no Spam? Ela é semelhante a mensagens que foram detectadas pelos filtros de spam.  Saiba mais
Imagens não exibidas Exibir imagens abaixo
  
Traduzir mensagem
Desativar para: francês

Bonjour,



J'ai eu votre adresse E-mail  dans l'annuaire des emails et j'aurai dû vous contacter par une voie plus confidentielle mais je n'en avais pas l'opportunité.

Je suis Madame  Ludivine Sangnier Malou, résidante à Treichville depuis 1980.  J'étais mariée à Monsieur AKE Thomas GILBERT, mon mari était négociant de café et cacao depuis plus de 37 ans avant qu'il ne meure en l'année 2010. Nous étions mariés durant seize années sans enfant. Il est mort après une brève maladie qui a duré pendant seulement quatre jours. Avant sa mort nous étions deux fervents chrétiens. Depuis sa mort j'ai décidé de ne plus me remarier afin de ne pas avoir d'enfant hors mariage.

 Quand mon défunt mari était vivant il a déposé la somme de huit millions six cent mille euros dans une banque ici.

Récemment, mon docteur m'a fait part d'une grave nouvelle concernant mon état de santé, il m'a informé que je ne peux  vivre que les deux mois suivants et pas plus et que cela était  dû à un problème de cancer-hématologique. Ce qui  me dérange n'est plus ma maladie d'hypertension mais cette dernière nouvelle.  Après avoir su mon état j'ai décidé de donner ces fonds à une organisation ou à un orphelinat  ou bien à un individu de charité qui utilisera cet argent de la manière dont je lui indiquerai.

 Je veux une organisation de charité qui emploiera ces fonds pour des orphelinats, veuves, organisations de charité oui j'insiste. J'ai pris cette décision parce que je n'ai aucun enfant qui héritera de cet argent et les parents de mon défunt mari ne sont pas heureux avec moi parce que je n'ai pas eu d'enfant, ils estiment que je ne méritais pas leur enfant.

 Je vous publierai égale²ment une lettre d'autorité qui vous prouvera que je suis la bénéficiaire actuelle de ce transfert.

Je veux que vous et l'organisation de charité priiez toujours pour moi parce que le seigneur est notre sauveur. Mon bonheur présentement est que je pense avoir vécu une vie de digne Chrétienne. S'il vous plait, priez toujours pour votre vie.

Je voudrais que les ¾ de la somme soient utilisés à des œuvres caritatives ou à la mise sur pied d'une association d'aide aux enfants démunies et malades du Sida et que les ¼ vous reviennent .Veuillez m'assurer que vous agirez en conséquence comme je l'ai énoncé ci-dessus. J'espère recevoir votre réponse très bientôt.



Je vous prie, de recevoir l'assurance de ma profonde considération.



Affectueusement



Madame  Ludivine Sangnier Malou

_______________________________________________
Re;
Spam
    x
Martin, Stephen A Martin04@srmc.org por  na01-by2-obe.outbound.protection.outlook.com
   

Welcome to Kelis Moor Loan Firm Investment Company
(A Personalized Service for All Your Financial Needs)
     We, LIbral Investment Company Providers  offers loan at a very
low interest rate of 2%, we offer Personal  loans, Debt
Consolidation
Loan, Venture Capital, Business Loan, Educational Loan, Home
Loan,
and Loan for  any reason and urgent needs!. with a maximum
duration of
30 years.
 FORWARDED TO THIS EMAIL: kelismoorloanfirm@gmail.com

1. Your Full names:_______
2. Contact address:_______
3. Country Of Residence:______
4. Loan Amount Required:________
5. Duration:_____
6. Gender:_____
7. Occupation:________
8. Monthly Income:_______
9. Date Of Birth:________
10.Telephone Number:__________

All replies are to be sent to kelismoorloanfirm@gmail.com


Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTÁRIOS MODERADOS. Após a postagem, aguarde a aprovação. Não será garantia de ser aceito.