sexta-feira, 21 de abril de 2017

DENUNCIAS E MENSAGENS DE SCAMMERS / GOLPISTAS DO DIA 22/04/2017

Se você receber uma mensagem de um destes emails abaixo , tenha certeza que você está diante de um golpista e criminoso virtual. Caso você receba emails com mensagens de amor de viúvos/divorciados carentes de sites de relacionamentos, pedido de ajuda/ parcerias para transações,de refugiados, viúvas morrendo querendo fazer doações ,prêmios de loterias, alguém de outro País querendo comprar imoveis, carros, notebooks etc etc , notificações bancárias, oferta de emprego em outros Países TODAS SÃO MENSAGENS DE GOLPES VIRTUAIS , por favor reencaminhe a mensagem que receberam para: golpesvirtuais@gmail.com que teremos o maior prazer em adicionar o endereço de email do golpista em nossa listagem diária, só assim, expondo o endereço/mensagens de emails poderemos evitar novas vítimas.Depois disto delete a mensagem recebida e, se possível, bloqueie o endereço de email deste golpista. Obrigada por sua colaboração!!!
_____________________________________________________________
____________________________________________________________
DENUNCIA
SCAMMER CLAUS ROBERT
ENVIANDO UM PACOTE

                                   TODAS AS FOTOS FORAM ROUBADAS POR SCAMMERS

















___________________________________________________________
_____________________________________________________________

Attention: Distinguished Beneficiary 
Spam

Dr. Anderson Benard meka.@rice.ocn.ne.jp



Attention: Distinguished Beneficiary,

This is to officially inform you that we have verified your contract file presently on my desk, and I found out that you have not received your payment due to your lack of co-operation and not fulfilling the obligations giving to you in respect to your contract payment.

Secondly,you are hereby advised to stop dealing with some non-officials in the bank as this is an illegal act and will have to stop if you so wish to receive your payment After the Board of directors' meeting held in Cotonou,we have resolved in finding a solution to your problem. We have arranged your payment through our ATM CARD PAYMENT CENTER in Europe, America,Africa and Asia Pacific,This is part of an instruction/mandate passed by the Senate in respect to overseas contract payment and debt re-scheduling.

We will send you an ATM CARD which you will use to withdraw your money via ATM MACHINE in any part of the world,and the maximum daily limit is five Thousand United States Dollars your fund valued sum at Eight Million Five Hundred Thousand United States Dollars {$8.5Million}. If you desire to receive your fund this way, Kindly re-confirm your:

1. YOUR FULL NAMES:______
2. Delivery Address:_______
3 PHONE NUMBER:_________
4. CELL NUMBERS:_______
5. EMAIL ADDRESS:________
6.. SEX:_____
7. AGE:_____
8. OCCUPATION:________
9. COUNTRY:___________
10. CITY:________
11. COPY OF You'r PASPORT OR ID.

You will find below my personal email address and contact telephone number.

Name: Dr. Anderson Benard
Email Address( drandersonbenardt1easury.gov6127@yahoo.com)
We shall be expecting to receive your information as you have to stop any further communication with anybody or officer.

Thanks for your co-operation.
BEST REGARDS,
Dr. Anderson Benard
Director- General, ATM Card Payment.
Federal Benin Republic

_______________________________________________
______________________________________________
De: Bahadur Reza Nobakhti Nobakhti - bahadurr1@yahoo.com
Enviado: quinta-feira, 20 de abril de 2017
Para: xxxx
Assunto: Re: DOAÇÃO
 


Ola  xxxxx

Saudações no precioso nome de nosso Senhor Jesus Cristo. obrigado por seu e-mail, bem como suas coordenadas recebidas, eu sei que Deus é fiel à Sua Palavra Ele disse, porque em Isaías 46:11, eu falei, eu vou fazê-la também; Eu formei, e também o fará.

Tudo graças and Glory deve ir para o nosso Deus Todo-Poderoso por graça divina Este maravilhoso para Promover a humanidade e seu evangelho.

Eu não poderia ter correio escrita ESTA devido a minha condição de saúde é muito ruim, mas eu dou glória a Deus que me deu a graça ea força de escrever para você agora e graças também à Irmã Edith uma equipe enfermeira do hospital onde fui admitido aqui em Abidjan que me ajudou a imprimir e colocar em disket em um cyber café perto Estes documento estou enviando a você mesmo o de nossa foto que enviei para você desde Anteriormente eu não tenho impressora e aparelho de scanner aqui no hospital comigo para fazer ESTA por mim mesmo.

I fechado os originais doravante levadas cópias do Certificado de Reclamação de fundo em questão e o Poder da Carta Procurador oficialmente legalizada e autorizada pela me signatário mão, que oficialmente autorizado o direito de beneficiário sobre o fundo que temos com o banco no republice de Cote d W. África whos Ivoire Também contactar é incluído aqui abaixo.

Além disso, eu tenho cópia Já para a frente do mesmo poder de carta de notificação advogado para o atlantique banque Cote d Ivoire para notificá-los que o meu parceiro estrangeiro família quem tenho Autorizada e permitiu o direito de parente mais próximo e beneficiário de herdar o fundo de nós com sua margem esquerda, deverá entrar em contato-los para a transferência de fundos de arranjo para sua conta bancária designada, assim que encontrar abaixo do banco contatá-los e contactar imediatamente: -

BANQUE ATLANITQUE "Cote D'Ivoire
TEL + 225 44514363, tel. (225) 20 00 72 93
Fax: (225) 21 01 59 02
EMAIL; remmit-depart-baci@linuxmail.org
EMAIL; groupe.banqueafrica@hotmail.com
BANCO DIRECTOR Dr. Frank KOKO


Nota: Em caso de qualquer dúvida, lembre-se este dinheiro foi depositado pelo meu marido Mr.Reza Tarde Nobakhti


Conta N ° BA-CI-018942819
Tipo de conta: General Trust.
Valor: $ 2.500.000,00 US


Uma vez que eu recuperar streignth I estará fornecendo-lhe com mais informações sobre o meu ego e marido para permitir que você faça um documento introdutório Deve você despachar ao lado Com as nossas doações para toda organização que deve, através beneficia nossa semente doação e tente tanto quanto você pudermos para garantir o fundo é utlised em toda a área de trabalho Importante suport financeiros necessários de Deus.

Por favor, em caso de qualquer pergunta do banco, o Remember That depositante do fundo é meu falecido marido e o número da conta Isn ° No. BA-CI-018942819 Tipo de conta, conta e equivaleria a confiança geral é de R $ 2.500.000 milhões de dólares

É nosso objetivo de ser uma Igreja age com todos os atributos de unidade santidade e da família que definiu a igreja primitiva em Atos. Na realidade, você e eu somos membros da mesma igreja e um corpo de Cristo. 1 Coríntios 12:25 Que não haja divisão no corpo, mas os membros que devem ter o mesmo cuidado uns another.I Ore para que a paz de nossa regra Salvador Jesus Cristo em seu coração, pois, como membros de um só corpo, estamos chamou para a paz e ser grato 3.15 Collossians

Em uma nota grave, a minha situação de saúde está nos preparando Worster do que nunca e em base diária e o médico que você recomendou que serei submetidos à operação cardíaca surgry no domingo e meu espírito está muito medo, mas eu tenho entregar totalmente à vontade de Deus como meu chance de sobreviver como está agora é imprevisível por isso, não importa o que amanhã pode ser, não me deixe para baixo e faça tudo o mais rápido possível para garantir que o ESTA fundo banco transferidos para o seu banco irá nomear a eles como a minha alegria é estar vivo para ver este empreendimento Cumprida mas se eu não podia esperar para vê-lo como o Senhor ainda estou desejo orgulhoso e confiante em que você 'fará tudo em conformidade.

Que o amor ea graça de nosso Senhor Jesus seja sempre com a sua família e os membros de sua toda a Igreja.
Em Santo amor de Cristo,
Sua irmã em Cristo
Mrs.Bahadur Reza Nobakhti


_________________________________________
_________________________________________



-----E-mail d'origine-----
De : forevelove77 - forevelove77@gmail.com
A: 
Envoyé le : Ve, 21 Avr 2017 
Sujet : Internet Cafe CyberZone : forevelove77@gmail.com
 
 
 


Dear Sir,

You can make the payment by making the transfer via such systems like Western Union, Moneygram, RIA. They are prevalent all over the world. You can make the transfer to your lady Luba. She gets it and pays us then. Here I am writing you Luba's data.
 
Full names - Lubov Plakhova.
Address - 94100 Ukraine,
Bryanka town,
Pavlova street, 8a.

After making the transfer, do not forget to send here full information about it for getting the money (your full names, the country where you live in, MTCN, the sum of payment, your phone number).

If you have any questions, feel free to ask.

Best regards,
Internet cafe CyberZone,
Elena.
 
forevelove77@gmail.com
foreverlove7@i.ua
foreverlove77@i.ua
                                      FOTOS ROUBADAS POR SCAMMERS








_____________________________________________________
_____________________________________________________


Laura Jones - aurenUK9@hotmail.com
 
Responder PARA | lauraalmh1@hotmail.com

Caixa de Entrada
Oi é um prazer para entrar em contato com você,

Sou sargento do exército americano, senhorita Laura Jone, encontrei suas informações de contato neste site (vagas-de-emprego.co). Estou interessado em você e gostaria de tê-lo como meu amigo, um amigo tem a ver com respeito, admiração, amor e paixão. Também a amizade é a troca de idéias e planejamento. Eu tenho uma proposta de negócio para discutir com você. Por favor, você pode me escrever de volta para que eu possa dizer mais sobre mim com minhas fotos.

obrigado
Laura




Hi is a pleasure to contact you,

I'm American Army sergeant Miss Laura Jone, I came across your contact information on this website (vagas-de-emprego.co) . I'm interested in you and would like to have you as my friend, a friend has to do with respect, admiration, love and passion . Also friendship is the exchange of ideas and planning . 
I have a business proposa
___________________________________________________
_________________________________________________

From: Yahoo - marrybaby913@yahoo.com
Date: 2017-04-20
Subject: Nice to meet you​,​ how are you doing​ ? sgt.christina@outlook.com
To: 


Hello friend​, 
Thank you for accepting me as your friend​,​ it's my pleasure​. How are you​ ​?

Nice to meet you​,​ how are you doing​ ?
What is your name and how old​ are you​ ​?

sgt.christina@outlook.com
marrybaby913@yahoo.com

__________________________________________
___________________________________________
RESPONDER PARA - jamesjhorge0022@financier.com

hello........!! 
Spam

MR JHORGE JAMES jhorgejames39@terra.com 

​MY GREETINGS TO YOU AND YOUR ENTIRE FAMILY

In the first place Let me introduce my self to you. I am the Accounting Manager of WEST AFRICA. GROUP BANK  HERE IN Africa. With due respect, I decided to contact you over this business financial transaction worth the sum of $16.5 Million USA dollars in other to entrust this fund into your bank account. You should note that this is an abandoned fund that belongs to one of our customer   who died along with his entire family by the terrorist attack in Libya years AGO,

I was very fortune to meet the deceased file when i was arranging the old and abandoned customer’s files in other to submit to the management accordingly for documentation purposes. Following our banking financial policy,

it was obviously indicated and signed lawfully that if such money remains unclaimed without anybody been a foreigner apply and claim the  fund as the next of kin. the money will be transferred into the Government Treasury account as unclaimed fund. So my request for you as a foreigner is necessarily for the claim because a citizen of Burkina Faso cannot come forward to claim the fund since the law does not have a way for an indigene to claim such fund. Since the real depositor of the fund died, the bank is expecting the next of kin to apply for the release of the fund for him or her. Unfortunately i learnt through the investigations which I carried out that there is nobody behind the deceased who can come and claim the fund,

Therefore I want you to apply to the bank with your reliable account data where the bank will transfer the fund into, and immediately the fund is transferred into your account, we will share the fund according to the percentage ratio below. Upon the receipt of your reply or call me indication of your capability,

There is no risk in this business. With my position here in the bank the money can be transferred to any account you can provide with assurance that this $16.5Millions will be intact pending my physical arrival in your country for sharing. Upon successful transfer without any disappointment from your side,

I am only contacting you as a foreigner because this $16.5Millions cannot be approved to a local person here. But can only be approved to any foreigner, who has the correct information of the account,

Which I   will provide for you. So you should provide me with your correct account details where you will like the fund to be transferred to, or you can set up a new account for the transfer even an empty account is ok. At the conclusion of the transfer you will take 40%, in the process of this business and the remaining 60% will be for me. As soon as I hear from you and upon your strong assurance that you will not let me down once the fund goes into your account I will then send you the Text of application form which you will fill with your banking information and send to my bank here for immediate transfer of the funds to your account.
If you are interested, please forward the following information to me as below:
=======================
{1} Your full Names / and address,,,,,,,,,,,,,
{2} Your telephone Mobile and fax Numbers,,,,,,,,,
{3} Your Occupation,,,,,,,,,,
=======================
 
The most very important issue is that  You have to keep everything as top secret between you and I do not tell anybody About this business. You can contact me for more info, I Am Waiting for your urgent reply 
Yours faithfully,
BEST REGARD
______________________________________________
______________________________________________

oferta de empréstimo entre particular 
Spam

hermine angelil - hermineangelil@outlook.com

Olá, atenção
Se você precisa de um empréstimo entre em contato comigo por e-mail
e eu prometo que você vai receber

Empréstimos com uma taxa de juros de 2%.
Por favor contacte-me via e-mail:
Para obter mais informações
Obrigado por sua compreensão
____________________________________________
____________________________________________
RESPONDER PARA - finlaysinck@gmail.com

Contact me for this offer 
Spam

Investment services  victor@vdiez.com

Dear Sir,
We wish to invest in your business by giving you funding in form of loan or seed capital for your business.

If you wish to get international funding for your business project, expansion, procurement or any business related needs, please contact us.
We also offer Capital injection and corporate loans. Our rates is 3% interest annually.

Get back to me lets talk business.

Best regards
Frank
_____________________________________________
____________________________________________
responder para - henrywilliams395@gmail.com

Dear Friend, Did you received the message i sent to you about my late client? Barrister Henry Williams 
Spam

Henry williams  -  henrywilliamst@gmail.com
______________________________________________
______________________________________________
--------- Mensagem encaminhada ----------
De: Kakeemm Karida
Data: 20 de abril de 2017 
Assunto: Re: 
Para: 

Olá,

Obrigado por sua resposta. Lamento a minha resposta tardia. E por favor, está tudo bem em se comunicar em inglês? Eu não estou vivendo no Brasil atualmente. Nota, eu decidi encontrar alguém que é real e não imaginário e que foi por isso que eu fui a um site seguro, onde posso ter certeza de que você é real. Eu acredito que posso confiar em você. Ficarei feliz em pedir sua permissão para trabalhar com você como meu parceiro de negócios no Brasil. Se isso for possível, estarei no Brasil no próximo mês para conhecê-lo pessoalmente.

Sou a Sra. Kakeemm Karida, uma mulher síria. Desejo mudar-me para o Brasil devido ao prolongado conflito / guerra civil na Síria, bem como aos ataques que ameaçam a vida diária do grupo terrorista ISIS. Eu já perdi meu marido e minha filha desde 23 de março de 2016; Os dois foram mortos no massacre da Mesquita al-Omari. Ele (meu falecido marido) era um empreiteiro muito bem sucedido na cidade petrolífera da Síria, e estava negociando privadamente em poeira de ouro e bares antes de sua morte prematura. Esperava, ele deixou para trás uma quantidade razoável de dinheiro, que eu desejo investir no setor imobiliário e outros setores interessantes no Brasil.

Como você pode ou não pode saber, as sanções impostas pelos Estados Unidos e da União Europeia tornaram quase impossível operar com êxito qualquer tipo de investimento aqui na Síria ou até mesmo transferir dinheiro daqui para outras partes do mundo. Por esta razão, estou contatando você com grande confiança com a esperança de que você poderia me ajudar a obter esse dinheiro no Brasil para fins de investimento:

Por favor, eu gostaria de saber como é conveniente para você me ajudar desta maneira. Todo o capital à minha disposição é de nove milhões de dólares. Eu secretamente trancado o dinheiro em uma caixa de tronco e depositado isto com a Cruz Vermelha aqui em Damasco. Minha intenção sincera em escrever-lhe é plead com você para amavelmente aceitar a caixa de dinheiro. Isto é porque não podemos fazer qualquer transferência bancária a partir daqui após a guerra. Estas são as principais questões que me preocupam agora. Vou dar-lhe 30% do total do dinheiro como seu benefício para me ajudar.

Eu tenho que aproveitar esta chance porque não tenho outra alternativa senão confiar em alguém. Eu sou um órfão sem irmão ou irmã, então não posso arriscar minha vida aqui para evitar o fim da linhagem de minha família. Como uma mulher desde que meu marido está morto, tudo o que tenho é meu único filho. Ele merece uma vida decente desde que eu quero que ele cresça em um ambiente pacífico. Vou mudar para o Brasil com meu filho e investir o dinheiro de acordo com a lei, o seu conselho e apoio; Podemos trabalhar juntos e alcançar.

Eu antecipo sua resposta positiva e no recibo de sua informação eu fornecer-lhe-ei mais detalhes.

Sinceramente obrigado,

Sra. Kakeemm Karida.
======================================================
Hello,

Thank you for your response. I am sorry for my late response. And please is it okay to communicate in English? I am not living in Brazil  presently. Note, I decided to find someone that is real and not imaginary and that was why I went to a secured site where I can be sure that you are for real. I believe I can trust you. I will be glad to ask for your permission to work with you as my business partner in Brazil . If this is possible, then I will be in Brazil towards next month end to meet you personally.

I am Mrs. Kakeemm Karida, a Syrian woman. I desire to relocate to Brazil  due to the prolonged civil unrest/war in Syria, as well as the daily life threatening attacks by ISIS terrorist group. I've already lost my husband and daughter since March 23, 2016; the both of them were killed in the al-Omari Mosque Massacre. He (my late husband) was a very successful contractor in the oil city of Syria, and was privately dealing on gold dust and bars before his untimely death. Expectedly, he left behind some reasonable amount of money, which i desire to invest in the Real Estate sector and other interesting sectors in Brazil.

As you may or may not know, the sanctions imposed by the United States and the European Union have made it nearly impossible to successfully operate any type of investment here in Syria or to even transfer money from here to other parts of the world. For this reason, I am contacting you in great confidence with the hope that you could help me get this money into Brazil  for investment purposes:

Please i would like to know how convenient it might be for you to assist me in this way. The entire capital at my disposal is Nine million Dollars. I secretly locked up the money in a trunk box and deposited it with the Red Cross here in Damascus. My sincere intention in writing you is to plead with you to kindly accept the money box. This is because we cannot do any bank transfers from here following the war. These are the major issues of concern to me now. I will give you 30% of the total money as your benefit for helping me.

I have to take this chance because I have no other alternative but to trust somebody. I am an orphan with no brother or sister so I can not risk my life here to avoid an end to my family lineage. As a woman since my husband is dead, all i have is my only son. He deserve a decent life since I want him to grow up in a peaceful environment. I will relocate to Brazil  with my son and invest the money in accordance with law, your advice and support; we can work together and achieve.

I anticipate your positive response and on receipt of your information I will provide you with further details.

Sincerely thanks,

Mrs Kakeemm Karida.
_____________________________________________
_____________________________________________

De : Teleph(o)ne - zoepatra@otenet.gr
Date : 15 avril 2017 à 
Objet : Nouveau(x) message(s) sur votre Téléphone Illimité.
À : 0669273881@orange.fr


Bonjour,
 
Le 0650919298 vous a laissé un message le 15/04/2017 à 11:30
 Veuillez cliquer sur Nouveau(x) message(s)  Pour le consulter
 
*tout message consulté en accès vocal ou sur votre messagerie sera conservé 5 jours, puis automatiquement supprimé 
 Nous restons à votre disposition

_________________________________________
__________________________________________

 


Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTÁRIOS MODERADOS. Após a postagem, aguarde a aprovação. Não será garantia de ser aceito.