terça-feira, 4 de junho de 2013

DENUNCIAS DO DIA 05/06/2013

DENUNCIAS DO DIA 05/06/2013

http://bn.netlog.com/doratanba



 doratanba2013
Hello,
My name is Esther a single girl,I saw your profile at netlog i am interested in making friendship with you can you please contact me on my private e-mail address here (esthertanba_02@ yahoo.co.uk),I have something important to tell you
Thank you.
esthertanba_02@ yahoo.co.uk
Esther
_$_________$::.....o:.
_$_________$..o*:.0:...*
_$_________$_$$$$$$$$$$$

_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
http://bn.netlog.com/Benitazz



 Benitazz
Olá linda, eu acho que você tem um coração bonito, bem como uma face.Although linda sou simples e comum e pode ser muitas coisas feias eu acredito que quando você começa um pouco mais perto de alguém que você começa a entender que a pessoa melhor e com um coração aberto, você vai aprender que eu sou de um Character.I nobre odeio me levar alto, porque eu sei quem eu sou e as qualidades de vida. Sou uma menina que sempre se machuca inlove ea pior parte é que eu nunca aprender com meus erros. Eu sou romântica, mas eu acredito que Deus é amor e desde que ele habita em nós, connosco e à nossa volta é importante não desistir do amor, porque o homem acima se move em torno de nós só porque Ele nos ama. Minhas desculpas se eu estou sendo de transmitir, mas eu simplesmente não conseguia me segurar. Não sou perfeito, mas eu sei que vou ser um bom amigo para you.Thanks para seu tempo. Espero que você tenha-se cool. aqui está meu e-mail de contato por favor escreva para mim não, eu estou esperando para ler de você;
(benitagboto2323@hotmail.com)
_____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
http://www.mydailyflog.com/facolly



facolly said on 06/04/13 7:25 PM

Hello Dear, How are you today?i hope you are fine,well to me i am Ok ,my name is miss faith,i saw your lovely profile today and i really love it that is why i am writing this message to you,please can you kindly write and tell me more about yourself, here is my email id (faith.colly@yahoo.com) as soon as i receive from you i will be happy to reply back with my picture,My special hobbies includes reading literature ,swimming,watching movies and hanging out with good friends.Take care am happy to be your friend. Miss faith, please write me directly to my E-mail address above, (faith.colly@yahoo.com)

__________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

http://www.mydailyflog.com/diann12


diann12

hello how are u doing my name is diann i am single i no have kids i am look for husband to will married me this is my Email to use to add me sweetie_diann@yahoo.com or u text me is 6464810782
_________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
http://www.mydailyflog.com/babylove1000




babylove1000 said on 27/05/13 5:47 AM

Hello dear, l am miss Celine e, l am a young and single girl, l saw your profile here so then l made up my mind to contact you so that we can no eash other for a better. and l will like you to write back to me through this my email (celineevans324@yahoo.co.uk) l wait for your reply so that l will send you my photos and tell you more about myself miss celine e

Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTÁRIOS MODERADOS. Após a postagem, aguarde a aprovação. Não será garantia de ser aceito.